Странице

24. 2. 2014.

ONA DA RAĐA, ON DA GAĐA


I tako, izvedem ja ova moja dva terijera na ispašu (nisu krave al' pasu šta stignu) na mesto za to nepredviđeno, jerbo mi je najbliže mesto zakonom propisano na jedno 25 minuta brzog kasa. Zabole onog zakonodavca što moji psi imaju fiziološke potrebe i što hoće da bace piš gde im se hoće a ne gde im zakon kaže da moraju. Nit' znaju da čitaju, niti poštuju ikakve zakone sem prirodnih, anarhisti bre!
Iz gorenavedenih razloga reših ja da ih odvedem do SUP-a. Trave koliko hoćeš, nema žive duše u blizini, mora da su svi otišli na doček onih 200 pandura što nam stižu u grad da istrebe kriminal. Nije im baš bilo pravo što ih ne pustih s povoca ali ćutali su kao zaliveni, a ćutanje je odobravanje. To mislim na pse, ne na policiju, da ne bude zabune ;)
Psi obaviše šta su imali, ja pokupih minuli rad i krenusmo nazad prema gajbi, al' ne lezi vraže - dva uniformisana gospodina nam preprečiše put sto metara dalje: „E, mala, sklanjaj te džukeletine jer ako skoče na mene ima da ih pobijem!“
Pogledah to namrgođeno lice i tu sadističku facu koju je složio dok je izgovarao pretnju i nasmejah se najljubaznije: “Neće oni, vidite da su na povocu.“
Utom ovaj kreten od Bagire skoči na pandura i liznu ga, a ovaj odskoči kao da sam ga spičila onim čudom što pušta jednosmernu struju. „ Bagira, majku mu, gde ćeš na narodnu vlast?!“zavapih. Crte lica policajca omekšaše i grimasa se pretvori u jedan skoro ponosan izraz. Doduše, ne zadugo, jer nije bio siguran da li ga zezam. Ja da zezam policiju? Nikada! „Znate gospodine, to što vas je pas liznuo je najveći blagoslov.“
Pandur zinu: “Ko to kaže?!“
-„Moja baba Marija, a ona kad kaže nešto to vam je uvek živa istina.“
Pandur se naroguši: “A moja baba je govorila da žene treba tući i bila je u pravu! Daj ličnu kartu!“
Au, sranje. „Nemam, nismo im još izvadili, maloletni su.“
Onaj drugi plavac se prigušeno nasmeja, a prvi grmnu: “Da li ste vi svesni da morate ličnu kartu da nosite sa sobom svuda i u svakoj situaciji? Znate li da mogu da vas privedem sad?!“
Jao, persira mi, to nikad nije dobar znak. „Znate šta, pogrešila sam, priznajem, uvek nosim dokumenta, ne znam šta mi bi da zaboravim. Sludili me ovi psi, a kasnim i po dete u zabavište, ali mogu da odem da donesem na brzaka, ako treba.“
Tu se plavac sažali: “Ne treba. Ali ako vas uhvatim još jednom bez dokumenata znate šta vam sledi!“
Znam brate, na Goli otok ćeš me i tamo će me tući dok ne istetoviram jebena dokumenta na čelu, tako ću ih uvek nositi uz sebe. Naravno, to ne izgovorih glasno, nisam blesava. Umesto toga promrmljah „hvala“ i izgubih se u vidu magle. Boktejebo, umalo da stradam!

I onda se setih kako su nas kao decu plašili različitim uniformama: „Samo ti nemoj jesti pa će doći čika doktor da ti da injekciju!“ -„Samo ti ne slušaj roditelje, pa kad stigne policajac ima da te uhapsi, a ti u zatvoru razmišljaj o ponašanju!“ -„Videćete vi šta je disciplina kad dođete u vojsku, pa kad od vas naprave čoveka!“ I znate šta, bili su u pravu, s ove tačke gledišta. Svako normalan strepi od uniforme. Ako pogledamo kakvi su nam lekari, čast malobrojnim izuzecima, onda molimo velikog Manitua da se ne razbolimo. Ko je njima dopao u šake nije se dobro proveo. Svako ko nije imao strah od vojne uniforme stekao ga je devedesetih, a moramo priznati da nam ni policajci ne liče na londonske Bobije, pa ih ne pitamo za put ako se izgubimo, nego prelazimo ulicu kada ih vidimo i osećamo se krivim ako nas samo pogledaju, čak i da smo nevini kao jutarnja rosa. Čula sam da je najnoviji trend i strah od poštara, ali imam kere, pa neka izvole. Samo, nemojte nikom reći. Držati dva ljubimca u trenutku kad mnogi nemaju šta da jedu je najveći greh. Ne znam zašto se onda država zalaže da rađamo fudbalske timove kad nećemo imati čime da ih prehranimo? Jeste da će to sutra biti glasačko telo, a psi ne, ipak je to kila 'leba više svakog dana, ako saberete dva i dva.
Tim povodom, našla sam rešenje. Neka država propiše koliko dece treba da imamo, neka pobije i otruje ove pse i mačke što su pretekli, pa neka zabije još veće poreze na dečiju garderobu i hranu, da se kasa napuni. Onda neka nezaposlenima nahrani zaposlene i rešena stvar, svima dobro.
A kad deca malo stasaju, odmah u vojsku! A ovi što nisu sposobni za vojsku uvek mogu u pandure.
Ona da rađa, on da gađa!

Нема коментара:

Постави коментар